Over v.v. Hierden

v.v. Hierden is een gezellige en ambitieuze vereniging. Spelend in het rood en wit, gelegen in het mooie dorp Hierden, ook wel bekend als het dorp der Kampioenen. De vereniging werd opgericht op 16 december 1954, bij oprichting had de vereniging in totaal 30 leden, tegenwoordig is v.v. Hierden uitgegroeid tot vereniging met ruim 700 leden en meer dan 100 vrijwilligers.

Een club voor iedereen

Bij de v.v. Hierden is voor iedereen plek, van jeugd tot senioren, mannen to vrouwen, van leden van de club van 100 tot ondersteunend lid en vanaf het seizoen 2003/2004 is er zelfs plaats voor 4 en 5 jarigen bij de Hierdenaartjes. Sinds enkele jaren heeft het damesvoetbal een vlucht genomen, dit is ook in Hierden het geval. Er twee dames teams, en diverse meisjesteams. Damesvoetbal is de snelst groeiende sport van Nederland. Dus ben je een meisje, geef je snel op!

Meer dan voetbal alleen

v.v. Hierden is een actieve en gezellige vereniging, naast dat er natuurlijk gevoetbald wordt, zijn er talloze activiteiten voor jong en oud. Vier keer per jaar gaan de tafels aan de kant voor een doorloopavond. Deze doorloopavonden zijn inmiddels een fenomeen geworden, hier wil je gewoon bij zijn. De activiteitencommissie organiseert het hele jaar door evenementen voor de leden, hierbij valt te denken aan het sinterklaasfeest, de karbonadecup, disco’s, etc. Het jaar wordt altijd een stijl afgesloten met een oergezellige familiedag. Kortom, er is van alles te beleven bij v.v. Hierden!

Meer informatie

Wil je spelend lid worden van de v.v. Hierden? Meld je dan gerust aan! Ga naar onze Lid worden pagina en vul het aanmeldformulier in, daarna worden jouw gegevens naar onze Ledenadministratie doorgestuurd.

Aanmelden bij v.v. Hierden?

Wil jij graag voetballen bij v.v. Hierden? Dat kan uiteraard!

Naar het aanmeldformulier