Sponsor informatie

Waarom sponsoring?

Sponsoring is een belangrijke levensader voor v.v. Hierden. v.v. Hierden kan niet zonder zijn sponsors. Sponsoring is nodig om de volgende redenen:

• Het betaalbaar houden van de contributie voor alle leden;
  • Onderhoud van de accommodatie;
  • Aanschaffen van materialen;
  • Organiseren van activiteiten voor de jeugd;
  • Professionalisering van de organisatie.

Voordelen van sponsoring

Dit alles kost veel geld. Geld dat in deze tijd voor een groot deel door de sportverenigingen zelf moet worden opgebracht. v.v. Hierden is zich er van bewust dat sponsoring geen eenrichtingsverkeer mag zijn. Het komende seizoen zal v.v. Hierden daarom een aantal activiteiten organiseren om op deze manier de sponsors meer uit hun sponsoring te laten halen. Denk dan bijvoorbeeld aan het organiseren van een sponsor avond. Op deze wijze kunt u in contact komen met potentiële klanten en/of zakelijke partners. Andere voordelen van/voor het sponsoren van v.v. Hierden zijn:

• Zich onderscheiden door sociale betrokkenheid (maatschappelijk verantwoord ondernemen);
  • verbeteren van de naams-bekendheid;
  • Versterking van het bedrijfsimago;
  • Acquisitie potentiële klanten;
  • Vergroting van het lokaal netwerk;
  • Verstevigen van de banden met het publiek

Meer informatie?

Wilt u informatie of een toelichting in een persoonlijk gesprek? Dit kan! Neemt u dan contact op met iemand van de sponsorcommissie.

Ook kunt u de Sponsorbrochure in PDF downloaden via deze link: Download Brochure

Diverse Sponsor mogelijkheden:

• Hoofdsponsors
  • Co Sponsors
  • Hoofdsponsor Jeugd
  • Co Sponsors Jeugd
  • Bordsponsoring
  • Stichting Promotie v.v. Hierden
  • Kledingsponsoring (pakket informatie)

Presentatiegids

Elk jaar brengt v.v. Hierden ook een presentatiegids uit wilt u een of meerdere exemplaren ontvangen vraag deze dan bij onz aan en wij sturen u deze dan toe!

Vragen over sponsoring?

Wilt u meer weten over de sponsormogelijkheden bij v.v. Hierden? Neem dan contact op met de sponsorcommissie.

Neem contact op