Cornee Heimenssen, Ryan Aarab, Bas Valkeneer en Raymond de Groot zijn geslaagd voor de cursus verenigingsscheidsrechter

18 juni 2022 - Nieuwsberichten

De afgelopen maanden hebben Cornee, Ryan, Bas en Raymond de KNVB cursus Vereniging Scheidsrechter van de KNVB gevolgd.

Deze cursus werd gehouden bij vv Zeewolde, en werd geleid door Harun Güven en Jaap Kort (KNVB). Er waren ook nog diverse deelnemers vanuit omliggende voetbalverenigingen aanwezig. De cursus bestond uit 4 theorieavonden, en het fluiten van 4 stage wedstrijden bij vv Hierden.
Hierin kregen zij ondersteuning van diverse collega scheidsrechters, die feedback gaven op de te fluiten wedstrijden. Alle vier hebben de cursus met succes behaald, en daarvoor een Badge van de KNVB gekregen, die ze nu trots mogen dragen op het scheidsrechter tenue.

Gefeliciteerd namens de scheidsrechterscommissie van v.v. Hierden, wij zijn er trots op dat jullie je verder willen gaan bekwamen in het vak als scheidsrechters.