65 jaar v.v. Hierden Foto's + Uitslag Turboronde

15 december 2019 - Nieuwsberichten

65 jaar v.v. Hierden

Gisteren stond Mheenzicht op zijn kop, na de 3-2 winst op DOS'37 barstte het jubileumfeest los. DJ Jente zweepte de menigte op met hits van vroeger en nu, tussendoor leverde de verloting van de AC diverse prijswinnaars op. Rond 19.00 was de verrassing compleet, niemand minder dan Peter Beense bracht een bezoek aan v.v. Hierden, de kantine stond op zijn kop door de meezingers van de Amsterdamse volkszanger.

Vanaf deze plaats willen wij alle sponsoren, vrijwilligers en leden bedanken voor dit fantastische jubileumfeest!

WAT. EEN. FEEST.

Turboronde

Speciaal voor het 65 jarig jubileum was er een Turboronde aan het rad van avontuur. Mocht u prijs hebben, dan kunt u contact opnemen met de persoon van wie u uw radnummer heeft ontvangen. Hieronder de uitslag van de Turboronde.

1e Prijs Scooter - Radnummer 1

2e Prijs 2 Kaarten voor Amstel Live - Radnummer 91

3e Prijs Gesigneerd Feyenoord shirt- Radnummer 53

4e Prijs 3 Gangen diner Luigi's voor 2 personen - Radnummer 16

5e Prijs 2 Businessclub kaarten PEC - VVV - Radnummer 41

6e Prijs Pentekening Vischmarkt - Radnummer 83

7e Prijs Een echte Hierdense Pony - Radnummer 84

Foto's

Tijdens de avond heeft Gerrit Boonen van GK Fotografie de lens ter hand genomen, en een aantal feestelijke plaatjes kunnen schieten. Hieronder vind je het fotoverslag van het Jubileumfeest.