Afsluitende boodschap Jacco van 't Slot

21 juni 2024 - Nieuwsberichten

Voetbalvereniging Hierden, bedankt!

Afsluiten met een kampioenschap. Een mooier einde van mijn rol als lid van de Technische Commissie bij deze vaak uitdagende, soms frustrerende en irriterende, maar bovenal echte vereniging, is er niet.

Een vereniging waar we er voor elkaar zijn in goede en in slechte tijden. Waar we proberen te faciliteren dat mensen er een tweede thuis kunnen hebben, althans dat zo voelen en altijd weten dat ze er terecht kunnen voor wat dan ook. Dat is het doel van het zijn van een vereniging in mijn ogen.

Een tweede lange periode als bestuurslid en tot nu Technisch commissie lid bij v.v. Hierden is nu dus op zijn eind gekomen.

Ook ik dank iedereen met wie ik samen heb mogen werken de voorbije jaren. Het was goed, waardering voor een ieder!

Namen noem ik niet graag, je kunt alleen maar iemand onbedoeld vergeten, maar ik maak één uitzondering.

Arien van Nijhuis, kerel, bedankt! Bedankt voor de mooie tijden, de samenwerking in onze eerste periode bij de vereniging en ook nu de voorbije 5 a 6 jaren weer. Beide met een eigen mening, maar altijd kwamen we er met een paar woorden uit en pakten we door. We hebben wat avondjes op de vereniging, bij elkaar thuis of waar dan ook tijd gestopt in v.v. Hierden (respect vanaf deze plek voor onze vrouwen en jouw kinderen die ons in de gelegenheid hebben gesteld), alles met één doel:

ons v.v. Hierden moet weer stralen, iedereen moet weer trots zijn op de prestaties van v.v. Hierden en iedereen moet er (weer) bij willen horen!

De intense feesten de voorbije zaterdagen in de maand mei spreken voor zich en zo zien we het graag. Na inspanning voor een sportieve prestatie, feesten van iedereen, met iedereen en voor iedereen!

Het is mooi geweest, ik heb er van genoten en kijk er met trots op terug.

Onze opvolger(s) wens ik veel wijsheid, succes en vooral plezier! Steunt u hen alstublieft net zoals wij

gesteund zijn in het uitvoeren van deze altijd uitdagende en verantwoordelijke taak.

Goede vakantie allemaal, blijf gezond, geniet van en met elkaar en tot ziens op het Veluwade festival!

Wij zijn Hierdenaren!

Jacco van 't Slot