Afsluiting seizoen 2019 – 2020

14 mei 2020 - Nieuwsberichten

Beste leden, De jeugd is al weer twee weken bezig, de senioren zijn deze week weer opgestart met de trainingen. De jongste jeugd traint als vanouds, bij de leeftijd 12+ wordt er getraind met 1,5 meter afstand. Als voetbalvereniging zijn we blij dat we iedereen de kans hebben geboden om het huidige seizoen samen met je teamgenoten en op een goede manier af te sluiten.

De accommodatie zal gesloten zijn vanaf 1 juni 2020. Dit betekent concreet dat er getraind kan worden t/m donderdag 28 mei. Vanaf die datum start het onderhoud aan de (gras)velden. De materiaalmannen kunnen de boel klaar gaan maken voor het nieuwe seizoen, en de indelingen kunnen worden gemaakt. Deze verschijnen half juni op onze site.

Als bestuur snappen we dat (sommigen) van jullie graag hadden doorgetraind, echter hebben we als club de zomerstop nodig om ons voor te bereiden op de heropening van onze accommodatie na de zomer.

Wij streven er naar om onze accommodatie rond 1 augustus weer te openen, dit is eerder dan normaal. Als de omstandigheden het toelaten kan dit nog eerder worden, maar het kan ook later worden, we zijn hierbij sterk afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus, en de daarbij horende adviezen van de overheid en de KNVB. Zo hopen we dat alle teams dit jaar een goede (en langere) voorbereiding kunnen draaien, om zo optimaal voorbereid te zijn als de KNVB de competities weer laat beginnen.

Nogmaals, hierbij zijn we als bestuur volledig afhankelijk van de adviezen en richtlijnen van de overheid en de KNVB.

Namens het bestuur