Bas de Raat stopt als assistent-trainer aan het einde van het seizoen 2023/2024

08 november 2023 - Nieuwsberichten

Afgelopen donderdag heeft Bas in een persoonlijk onderhoud de leden van de Technische Commissie aangegeven dat hij stopt als assistent-trainer bij v.v. Hierden en gaat voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe uitdaging buiten de club.

Bas kwam van BAS Biddinghuizen en startte bij ons als assistent van de toen ook nieuwe hoofdtrainer Erwin Brem. Vervolgens was hij assistent van Henri Brink en werkte hij na het vertrek van Henri samen met interim-trainer Jaap de Vries. Vorig seizoen en het huidige seizoen is hij druk met de assistentie van en samenwerking met Bert van Hunenstijn. Al die seizoenen tot en met nu was en is hij de stabiele factor in de trainersstaf gebleken en hebben we als vereniging, bestuur, spelers, staf en technische commissie samen (sportieve) pieken en dalen meegemaakt.

Er van uitgaande dat de samenwerking net zo verloopt als dat wij gewend zijn van elkaar gaan we er net zo’n mooi seizoen maken als het vorige, waarna we na 6 seizoenen samenwerking op een passende wijze afscheid kunnen nemen van elkaar! Bas en de mannen zijn in ieder geval goed op weg!

Bestuur en TC v.v. Hierden