BELANGRIJKE BEZOEKERSINFO | Derby v.v. Hierden - vv Nunspeet

24 mei 2024 - Nieuwsberichten

Beste Hierdenaren en Nunspeters,

Zaterdag 25 mei is het zover, de laatste derby van dit voetbalseizoen! Als bestuur hopen wij dat het een fantastische derby wordt. Hierden is inmiddels kampioen, en wil het seizoen glansrijk afsluiten. Nunspeet kan nog gaan spelen voor promotie, als zij zelf winnen en er een gunstig resultaat volgt op een van de andere velden. Als bestuur gaan wij er alles aan doen om deze middag zo feestelijk mogelijk te laten verlopen. De belangrijkste informatie zetten wij in dit bericht uiteen.

Een vol en zonnig sportpark Mheenzicht

Gezien eerdere edities van deze derby en het feit dat v.v. Hierden het kampioenschap viert, verwachten wij een vol sportpark Mheenzicht. Dat betekent ook dat er veel toestroom zal zijn van toeschouwers. Wij vragen iedereen om zoveel mogelijk met de fiets naar het sportpark te komen. Kom je toch met de auto? Parkeer deze in de vakken op P1 (v.v. Hierden) of P2 (Rumels). Parkeer deze niet langs de kant van de weg, dit is verboden! De boete is voor jezelf.

Ook binnen de hekken van Mheenzicht zal het druk worden. Houd je te allen tijde aan de huisregels van v.v. Hierden die bij de ingang hangen. Daarnaast vragen wij een ieder om de instructies van de aanwezige beveiliging alsmede van de vrijwilligers crew van v.v. Hierden op te volgen. Doe je dat niet, dan riskeer je uitzetting van het Sportpark.

Horeca /Doorloop / NIX18

Naast dat de kantine open is, zal er ook een buitenbar zijn. Deze bevindt zich tussen het gebouw en de pannakooi. Na afloop van de wedstrijd en de huldiging van Hierden 1 zal er een doorloopavond zijn. Goed om te weten, zonder bandje kun je de hele dag en avond geen alcoholische dranken bij de bar kopen. De beveiligers en vrijwilligerscrew zullen bandjes verstrekken op vertoon van je ID. Hierbij geldt zoals gebruikelijk NIX18.

Vuurwerk

Knal- en siervuurwerk, alsmede lichtkogels, fakkels, etc. Zijn voor, tijdens en/of na de wedstrijd verboden op sportpark Mheenzicht(Conform Handboek veldvoetbal KNVB en huisregels v.v. Hierden).

Hier zal op gecontroleerd en gehandhaafd worden door beveiligers en de vrijwilligers crew van v.v. Hierden. Bij overtreding van de huisregels riskeer je uitzetting van het sportpark.

Wij hopen op een fantastische middag met afsluitend een geweldige doorloopavond op ons prachtige sportpark!

Namens het bestuur