Contributie 2022 - 2023

24 oktober 2022 - Nieuwsberichten

Beste leden,

Aanstaande week wordt het eerste deel van de contributie geïnd. Bovenop de inning van de contributie zal er € 15,- voor het kledingplan worden geïncasseerd (Kledingplan v.v. Hierden ).

Tot slot zullen ook de loten van de grote verloting worden geïncasseerd tijdens deze contributieronde, dit is een bedrag van € 25,-. Dit laatste bedrag kun je zelf terugverdienen door jouw loten te verkopen aan familie, bekenden of buurtbewoners.

De contributiebedragen zijn te vinden via Contributie v.v.Hierden

Het zijn lastige tijden voor veel mensen. Kunt u de contributie erg lastig of helemaal niet betalen? Steeds meer ouders (en kinderen) maken gebruik van Jeugdfonds Sport & Cultuur Gelderland, meer info kijk op: Jeugdfonds Sport & Cultuur Gelderland

Heeft u vragen ? Neem gerust contact op met een van de bestuursleden van v.v. Hierden