UPDATE | QR code + ID om in de kantine te zitten | Hoe nu verder vanaf 25 september

01 oktober 2021 - Nieuwsberichten

UPDATE 1 OKTOBER 2021

Bij de ingang van de kantine zal uw QR code en ID gecontroleerd worden door een onafhankelijke beveiliger. Dit geldt voor iedereen die wil plaatsnemen in de kantine.

--

Nog even en dan gaat de samenleving nog meer open. Komende zaterdag, bij de start van het competitievoetbal, gaat de 1,5 meter afstand er af. Iedereen mag weer naar de club komen om zijn of haar team aan te moedigen. Geen beperkingen meer in aantallen voor supporters langs de lijn en voetballers op het veld. Met elkaar dus weer genieten van al het moois wat voetbal te bieden heeft, op het veld en langs de lijn.

Horeca & Sport

Ook voor de horeca vervalt de 1,5 meter vanaf 25 september 2021. Echter heb je wel een coronatoegangsbewijs nodig (in de vorm van een QR-code) om in de kantine plaats te nemen.

Wanneer heb je geen coronatoegangsbewijs nodig:

• Voor het afhalen van eten en drinken
  • Voor het nuttigen van eten en drinken buiten de kantine

Wanneer heb je wel een coronatoegangsbewijs nodig:

• Voor het zittend nuttigen van eten en drinken in de kantine

Als bestuur verzoeken wij onze leden en supporters dan ook om in het bezit te zijn van een geldig coronatoegangsbewijs als zij plaatsnemen in de kantine.

Mochten er vragen zijn, neem contact op met het bestuur

Garry62
Garry62 heeft geliked op 02 oktober 2021