Dag van de Vrijwilliger

07 december 2022 - Nieuwsberichten

Beste vrijwilliger,

Hoe toepasselijk is het om onderstaande vandaag aan jullie te kunnen melden op de dag van de “Vrijwilliger”

Je kunt vrijwilligers op vele manieren bedanken. Je kunt vrijwilligers bedanken voor de goede zorgen, de fijne samenwerking of voor de vriendschap. Hoe kunnen wij onze vrijwilligers het beste bedanken? De woorden zijn talrijk die in ons opkomen, maar ieder woord schiet tekort. We zijn ontzettend blij met jullie we doen het samen voor onze club.

Wij willen laten blijken dat jullie inzet meer dan gewaardeerd wordt.

Met een geschenk !!

Jullie vrijwilligers geschenk is op te halen op maandag 12 december tussen 19:00 en 20:00 uur en zaterdag 17 december tussen 10:00 en 11:00 uur in de bestuurskamer van de v.v. Hierden.

Met een feestavond !!

Vrijdagavond 3 februari 2023 vanaf 18:30 uur nodigen we alle vrijwilligers met partner uit voor een gezellige feestavond in de kantine. Voor eten en het drankje zorgen wij. Geef je op voor 23 januari 2023 via onderstaande link.

Aanmelding v.v.Hierden vrijwilligersavond vrijdag 3 febr. 2023 aanvang 18:30uur

Op de nieuwjaarsreceptie !!

Donderdagavond 5 januari houden wij de nieuwjaarsreceptie vanaf 20:00 uur onder het genot van een drankje kunnen we elkaar de beste wensen brengen en ook zal de jaarlijkse toespraak van de voorzitter niet ontbreken.

Daarnaast willen we jullie fijne feestdagen, een sportief, maar vooral een gezond 2023 toewensen.

Namens het bestuur van de v.v. Hierden