Dani Cloteda (23) maakt na twee jaar comeback in het rood-wit

05 april 2023 - Nieuwsberichten

Na een afwezigheid van twee jaar is Dani Cloteda volgend jaar weer Hierdenaar. Cloteda heeft v.v. Hierden destijds verlaten omdat het voetballen bij onze club niet te combineren was met zijn baan in de zorg. Dani is inmiddels ZZP’er en kan daarom zijn werk weer combineren met het voetballen.

Dani was voor hij bij v.v. Hierden speelde actief in de jeugd van v.v. Unicum en Go Ahead Eagles. Na zijn eerste avontuur op Sportpark Mheenzicht speelde hij bij SV Lelystad ’67 en Batavia ’90.

Dani is blij dat hij kan terugkeren bij de club waar hij voor het laatst op een goed niveau heeft kunnen spelen. Wij zijn blij dat Dani terug komt en willen hem veel succes en plezier wensen bij zijn tweede termijn op Sportpark Mheenzicht. Foto: Jacco van't Slot tekent namens v.v. Hierden de overeenkomst met Dani Cloteda.