De maatschappelijke rol van v.v. Hierden. Openluchtdienst zondag 24 september bij v.v. Hierden

19 september 2023 - Nieuwsberichten

Hou vol! Dat is ook het thema voor de openlucht kerkdienst bij de voetbalvereniging Hierden op zondag 24 september.

De dienst start om 11.00 uur. Vanaf 10.30 uur is er de gelegenheid om een plekje op te zoeken op het veld. Deze dienst zal worden geleid door de beide wijkpredikanten. Lokale muzikanten en vocalisten zijn volop in training om de dienst te begeleiden met hun talenten.

Na de dienst is de doelstelling om gezamenlijk onder het genot van koffie, thee, ranja, soep en brood na te praten.

De voetbalvereniging Hierden stelt de accommodatie belangeloos beschikbaar. Ook wordt er gezorgd voor soep en brood. De voetbalvereniging heeft een samenwerkingsverband met Stichting Philadelphia. Onder professionele begeleiding verrichten de cliënten van Stichting Philadelphia werkzaamheden bij de voetbalvereniging.

Mooi dat op deze manier kerk, voetbalvereniging en maatschappelijke instelling een bijdrage leveren. Wat mee te brengen?

• stoel om op te zitten
  • gezinsleden, buren, vrienden, kennissen
  • goed humeur
  • eventueel wat eten en drinken (er wordt voor ruim 200 personen soep gekookt) - de nodige euro's voor de collecte