De stemperiode voor Rabo ClubSupport gaat van start, stem op v.v. Hierden!

08 september 2022 - Nieuwsberichten

Dit jaar heeft v.v. Hierden zich weer aangemeld voor deze mooie actie. Gezien de grote groei van de meisjes/dames afdeling zijn er meer faciliteiten nodig om deze groei op te kunnen vangen, denk aan kleedkamers, trainers etc. Mede met deze financiële bijdrage willen wij dit gaan bekostigen.

Elk lid van de Rabobank heeft ook dit jaar weer de mogelijkheid om zijn of haar stem uit te brengen op een vereniging naar keuze. Jouw stem is dus geld waard en hopelijk kies je ervoor om op v.v. Hierden te stemmen.

Hoe werkt het?

Vanaf 5 september tot 27 september kun je stemmen op v.v. Hierden. Stemmen doe je online via de Rabobank app of op je smartphone of via Rabobank mobiel bankieren op je pc, laptop of tablet. Via 'Zelf regelen' en vervolgens 'Mijn Lidmaatschap" kan je klikken op Rabo ClubSupport. Zoek dan onze vereniging v.v. Hierden en stem daarop. Lukt dat niet loop dan bij het Rabobank kantoor in Harderwijk even binnen.

Geen Rabo App en Rabo Internetbankieren?

Heb je vorig jaar je stem uitgebracht, maar heb je geen toegang tot de Rabo App en Rabo Internetbankieren, dan ontvang je van de Rabobank een e-mail met unieke stemcode. Met deze code kun je tijdens de stemperiode (5 tot en met 27 september 2022) via www.rabobank.nl/clubsupport jouw stem uitbrengen.

Succes en we hopen natuurlijk op veel stemmen voor onze v.v. Hierden

Wijnand Bronkhorst
Wijnand Bronkhorst heeft geretweet op 12 september 2022