De trainingen en (oefen)wedstrijden beginnen weer, maar (nog) niet iedereen kan douchen!

31 juli 2020 - Nieuwsberichten

Zaterdag begint voor Hierden 1 en 2 de hervatting van hun training weer, op maandag 10 augustus kan de rest van de leden weer beginnen met trainen op sportpark Mheenzicht.

Het Sportpark is “corona-proof” gemaakt volgens de nu geldende richtlijn, wij vragen alle leden en bezoekers op om zich te houden aan de geldende regels, deze zijn te vinden op onze site, maar ook rondom het sportpark.

Als bestuur hebben wij besloten dat alle seniorenteams (incl. Dames) tot 28 augustus 2020 nog niet mogen douchen op ons Sportpark. Jeugdleden kunnen zich na afloop van hun sportactiviteit wel gewoon douchen bij v.v. Hierden. Senioren leden dienen namelijk 1,5 meter afstand te bewaren in de kleedkamers, dit maakt het lastig om de bezetting rond te krijgen, en tegelijkertijd de afstand te bewaren.

De komende weken gebruiken wij als “test-periode”, wat werkt er wel, en wat werkt er niet op ons sportpark, na aanleiding van deze evaluaties komen wij voor 28 augustus met een plan de campagne voor de rest van het seizoen.

Namens het bestuur