UPDATE 16 JUNI | BUS VERTREKT AL OM 14.00 UUR |EXTRA Busvervoer en Informatie Finale Nacompetitie

15 juni 2023 - Nieuwsberichten

UPDATE: LET OP, OP HET TICKET STAAT 14.15 UUR, DOOR WAT OMZETTINGEN KUNNEN WE OM 14.00 UUR AL VERTREKKEN! DIT BETEKENT DAT JE RUIM OP TIJD IN HATTEM AANWEZIG BENT

BOEK HIER: Busticket vertrek 14.00 uur

Zaterdag 17 juni is het zo ver. Om 15.00 uur zal op het terrein van v.v. Hattem de bal gaan rollen. Op het vers gemaaide en gesproeide gras van v.v. Hattem zullen v.v. Hierden en DOS’37 nog een keer alles geven voor een plek in de eerste klasse.

In eerste instantie hadden we 108 busplekken. Deze vervoersoptie was in recordtempo uitverkocht. 10-tallen belletjes en e-mails verder kunnen we melden dat we een extra bus bij hebben kunnen regelen. Groot woord van dank richting onze trouwe partner VTS tours.

In totaal vertrekken er 3 supportersbussen vanaf Mheenzicht richting het terrein van v.v. Hattem.

Bus 1 & Bus 2: vertrekken tussen 13.15/13.30 uur deze bussen zullen rond 14.00 uur in Hattem zijn. Uitverkocht

Bus 3:, de extra supportersbus vertrekt om 14.00 uur deze bus zal rond de aanvangstijd van 14.45 uur in Hattem zijn

NOG TE KOOP VIA ONDERSTAANDE LINK!

Alle bussen vertrekken direct na de wedstrijd weer terug richting Sportpark Mheenzicht

Met de bus mee ?

Wil jij mee met de (extra) supportersbus? Meld je dan snel aan. De kosten zijn € 5,- per persoon. Aanmelden kan via deze link Busticket vertrek 14.15 uur

In de webshop kun je jouw plaats in de bus veiligstellen. LET OP: Pas na betaling krijg je een bevestiging. Deze bevestiging wordt op de finale dag gecontroleerd door een bestuurslid, daarna mag je de bus betreden. Let goed op voor welk tijdstip je de bus reserveert!

Alle jeugdleden hebben gratis toegang. Alle overige bezoekers (ook leden) betalen € 5,-entree bij de kassa op de Finale locatie.

Trek zoveel mogelijk rood-witte kleding aan! Geen rode kleding thuis, niet getreurd. Bij de bus scoor je voor € 12,50 de officiële v.v. Hierden pet, en voor € 10,- heb jij je eigen v.v. Hierden sjaal. Merchandise bij de bus kan alleen contant worden afgerekend.

Voor de bussen geldt VOL=VOL!