INFO UPDATE | ALV vrijdag 12 november 2021

10 november 2021 - Nieuwsberichten

Vrijdag aanstaande is het zover, om 20.00 uur start de jaarlijkse ALV. Middels dit bericht willen wij u een informatie update geven vooraf aan de ALV. Morgenavond (11 november 2021) tussen 20.30 uur en 21.30 uur kunt u de vergaderstukken vooraf inzien in de bestuurskamer van v.v. Hierden.

Bestuursleden

Zoals eerder vermeld zullen Henk Timmer (voorzitter), Gerrit van den Berg (Penningmeester), Peter Epe & Martin Dooijweerd (Commerciele zaken) zich niet herkiesbaar stellen.

Om de ingeslagen weg van het huidige bestuur zo goed als mogelijk voort te zetten heeft het bestuur besloten Gert-Jan Prophitius voor te dragen als voorzitter van v.v. Hierden. Gert-Jan heeft hier mee ingestemd, en stelt zich dus op 12 november verkiesbaar als voorzitter.

De afgelopen 7 jaar is Gert-Jan secretaris geweest van de club. Hij zal een eventuele nieuwe secretaris dan ook kunnen voorzien van alle ondersteuning. Dit maakt wel dat zijn huidige functie (secretaris) vacant is geworden.

Op dit moment zijn de volgende vacatures vacant:

• Secretaris

• Penningmeester

• Commerciële zaken

Mocht er interesse zijn in een (deel)functie, schroom dan niet, neem contact op!

Coronamaatregelen

Helaas is het coronavirus nog steeds onder ons, daar dienen we als vereniging rekening mee te houden. De ALV vindt plaats in onze kantine, dit wordt aangemerkt als horeca. Er zal dus bij de ingang gecontroleerd worden op een geldige QR code.

Zijn er bij voorbaat vragen, stel uw vraag gerust via [email protected]

Bestuur v.v. Hierden