UPDATE | Alleen voor verenigingsscheidsrechters - Informatieavond nieuwe spelregels op vrijdag 28 augustus

20 augustus 2020 - Nieuwsberichten

UPDATE 22 augustus Onderstaande uitnodiging is alleen voor verenigingsscheidsrechters ivm beperkende maatregelen corona

De scheidsrechterscommissie van v.v. Hierden houdt vrijdag 28 augustus een informatieavond over de nieuwe spelregels in het voetbal (nieuwe seizoen 2020-2021). Meine de Boer, voormalig senioren scheidsrechter en nu scheidsrechter begeleider en docent bij de KNVB, legt de nieuwe spelregels uit. De bijeenkomst vindt plaats in de kantine van vvHierden op sportpark Mheenzicht.

De informatieavond is niet alleen bedoeld voor clubscheidsrechters, maar ook voor anderen is het belangrijk de nieuwe spelregels te kennen. Daarom worden alle scheidsrechters, leiders, trainers, spelers, ouders en andere belangstellenden uitgenodigd.

De bijeenkomst start om 19.15 uur met een inloop. Daarna begint het programma om 19.30 uur met uitleg over de nieuwe spelregels. Meine zal aan de hand van een aantal interessante wedstrijdbeelden diverse spelsituaties uiteenzetten. De avond wordt afgesloten met een gezamenlijk spelregel kennis quiz.

Tot vrijdag 28 augustus.

Scheidsrechtersommissie v.v. Hierden