Jaarlijkse ALV op vrijdag 12 november 2021

17 oktober 2021 - Nieuwsberichten

Op vrijdag 12 november 2021 om 20.00 uur zal de jaarlijkse ALV van onze vereniging worden gehouden.

De agenda voor deze vergadering zal +- 2 weken voor de vergadering worden gepubliceerd op vvhierden.nl, op de schermen in de kantine en op het mededelingenbord bij de ingang van het sportpark.

Op bestuurslijk vlak worden er nog de nodige versterkingen gezocht. Het termijn van Erik Vermeulen en Alice Haklander loopt nog door.

Ariën van Nijhuis, GertJan Bronkhorst en Jacco van 't Slot zijn aftredend, maar zijn bereid zich herkiesbaar te stellen.

Gert-Jan Prophitius heeft nog in beraad of hij zich herkiesbaar stelt.

Henk Timmer, Gerrit van den Berg, Peter Epe en Martin Dooijeweerd zijn aftredend en stellen zich niet herkiesbaar.

Ben jij een mogelijke versterking, neem dan contact op met een van de huidige bestuursleden.