Jaarverslag secretaris t.b.v. ALV 12 november

31 oktober 2021 - Nieuwsberichten

Jaarverslag secretaris t.b.v. ALV 12 november 2021

Op vrijdag 12 november 2021 is de jaarlijkse ALV van v.v. Hierden. De uitnodiging vindt u verderop op deze site en op de sociale kanalen. Hieronder het jaarverslag van de secretaris.

Het bestuur is het afgelopen jaar actief geweest in de volgende rolverdeling: Dagelijks bestuur

• Voorzitter Henk Timmer
  • Penningmeester Gerrit van den Berg
  • Secretaris Gert-Jan Prophitius

Specifieke bestuursleden

• Facilitaire zaken Erik Vermeulen
  • Horeca/ Activiteiten Alice Haklander
  • Voetbal technische zaken Jacco van ’t Sot / Ariën van Nijhuis
  • Commerciële zaken Martin Dooijeweerd / Peter Epe
  • Jeugdzaken Gert-Jan Bronkhorst

Voor u ligt al weer mijn 7e jaarverslag als secretaris van v.v. Hierden. Het vorige verslag is pas een paar maand geleden, omdat we in maart j.l. voor het eerst in onze geschiedenis een online Ledenvergadering hebben gehouden.

In de tussentijd is er niet bijzonder veel op voetbalgebied gebeurd. Het vorige seizoen is er niet of nauwelijks gevoetbald. Vanaf de zomervakantie zijn we weer gestart en zijn de velden weer regelmatig vol te zien. Inmiddels is ook de 1,5 meter maatregel verleden tijd, en kun je tegenwoordig (hopelijk tijdelijk) de kantine betreden met een QR-code. Ondanks de hele coronapandemie zijn is het ledenaantal stabiel gebleven.

Is er dan verder helemaal niets gebeurd ?

In tegendeel. Sportpark Mheenzicht zit in een grote renovatie. Het dak is compleet vernieuwd, de tribune is volledig opnieuw in de kit gezet, en de trespadelen aan de tribune zijn al vernieuwd. Op korte termijn volgt het complete schilderwerk, de CV + douche installatie en het tegelwerk beneden. Dit alles is mogelijk doordat veel leden de club zijn trouw gebleven, evenals sponsoren, en een subsidie van de gemeente.

Ledenadministratie

Tijdens het versturen van uitnodigingen/brieven naar de leden valt op dat er nog een aantal onjuiste, niet actuele adressen in Sportlink staan. Om Sportlink up-to-date te houden en om een ieder te voorzien van de juiste (digitale) post is het van belang dat u/jij eventuele adreswijzigingen doorgeeft aan de ledenadministratie ([email protected])

Hopelijk zijn we elkaar we snel langs de lijn!

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan Prophitius, Secretaris v.v. Hierden