Kom GRATIS meetrainen bij v.v. Hierden

11 maart 2021 - Nieuwsberichten

Kom de rest van het seizoen GRATIS meetrainen. Of je nu in de leeftijd bent van de Hierdenaartjes, de JO19 of de MO17, wij heten iedereen van harte welkom. v.v. Hierden is een gezellige dorpsvereniging met een enthousiaste jeugdafdeling. Een voetbalvereniging waar eenieder, van jong tot oud, met veel plezier komt om van voetbal te genieten.

Graag willen wij als jeugdafdeling van v.v. Hierden onze sportieve ambities en groei voort kunnen zetten en verder uit kunnen bouwen en wij zouden het dan ook heel erg leuk vinden als jij één van onze teams komt versterken. Of het nu de Hierdenaartjes zijn, één van de vele meiden teams zijn, of de JO19. Wij hebben plek voor iedereen.

Wil jij graag GRATIS meetrainen de rest van dit seizoen en kom jij onze club versterken, bel of app dan met Siebren Timmer (0642054160) of Jeroen Bruin (0620732783) of stuur een mail naar [email protected]. Wij hopen je snel te zien op Sportpark Mheenzicht!