Livestream v.v. Hierden 1 - KHC Kampen op zaterdag 27 november 2021

24 november 2021 - Nieuwsberichten

Zoals u wellicht heeft meegekregen is er in ieder geval tot 4 december 2021 geen publiek toegestaan bij alle wedstrijden in het amateurvoetbal.

Wij snappen dat veel trouwe supporters dit erg jammer vinden en dus zijn we meteen gaan kijken of we hier een oplossing voor konden vinden. A.s zaterdag thuis tegen KHC Kampen is er weer een livestream. De wedstrijd begint om 15.00 uur.

Zaterdag in de loop van de dag verschijnt de link naar de YouTube Livestream op vvhierden.nl, hier kunt u zien wat u moet doen om de wedstrijd te volgen. We hopen op deze manier onze supporters toch mee te kunnen laten genieten van de wedstrijd en hopelijk voelen onze jongens in het Rood-wit toch dat er meegeleefd wordt en kunnen we zo de 3 punten pakken!

Er is GEEN publiek toegestaan bij de wedstrijd. De kantine zal wel open zijn. Met geldig CTB kunt u de kantine in, en kunt u een drankje nuttigen mits u een zitplaats heeft uiteraard.

Voor de kantine geldt VOL=VOL en in de kantine zal GEEN livestream zijn van de wedstrijd.

Stefan Jansen
Stefan Jansen heeft geretweet op 26 november 2021