Magen van den Nagel naar Go Ahead Eagles!

29 mei 2024 - Nieuwsberichten

Magen van den Nagel, speler van onze JO13-1, is gevraagd door Go Ahead Eagels (GAE) om daar volgend seizoen in de JO13-1 te komen voetballen. Magen is begonnen bij de Hierdenaartjes in 2017 en speelt al jaren met heel veel plezier bij v.v. Hierden.

Begin van dit jaar werd hij gevraagd voor een stageperiode bij GAE, waarna ze hem hebben geselecteerd voor het nieuwe seizoen om daar te komen voetballen. Magen wil deze kans graag met beide handen aangrijpen, hoewel hij het lastig vindt om zijn huidige team met al zijn vrienden te verlaten.

Magen wil iedereen bedanken voor zijn ontzettend leuke en leerzame periode bij Hierden, mede door zijn teamgenoten en de trainers Tim de Vries en Lloyd Opdam heeft hij deze kans gekregen. Samen hebben ze de afgelopen jaren vele mooie wedstrijden meegemaakt met als hoogtepunten kampioenschappen en oefenwedstrijden tegen Go Ahead Eagels JO13-1 en zelf een wedstrijd tegen FC Emmen JO12-1 in het stadion van FC Emmen.

Hij hoopt nog vaak bij Hierden rond te lopen op de zaterdagen dat het kan en wie weet speelt hij ooit weer bij de mooiste club op de Veluwe….

Wij zijn Hierdenaren!!