Martien van Voorst en Arjen van Ark nieuwe keeperstrainers!

19 juni 2024 - Nieuwsberichten

Ja, u leest het goed: keeperstrainers. v.v. Hierden strikt niet één, maar twee keeperstrainers voor het nieuwe seizoen. Martien en Arjen zullen deze functie als duo gaan uitvoeren. Beide heren zullen voor de meesten geen onbekenden zijn. Martien is een echte SDC’er; bij de club uit Putten is hij ook jaren keeperstrainer geweest. Daarnaast was hij in het verleden al eens actief als keeperstrainer bij v.v. Hierden en, u raadt het al, een van de keepers was destijds Arjen van Ark. Arjen is een echte Hierdenaar. Als kleine jongen begon hij bij de club, eerst als voetballer, maar al snel kwam hij erachter dat zijn kwaliteiten op een ander vlak lagen en besloot hij te gaan keepen. De afgelopen jaren was hij al actief als keeperstrainer binnen de club en nu maakt hij de stap naar de A-selectie. De meester en de leerling gaan nu gezamenlijk hun kennis en kwaliteiten inzetten om het niveau van de huidige selectiekeepers naar een hoger niveau te tillen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat onze keepers onder begeleiding van beide heren nog een stapje kan maken. We wensen ze dan ook heel veel succes hierbij!

TC v.v. Hierden