Michel Versteeg stopt als keeperstrainer bij de A-selectie

17 november 2023 - Nieuwsberichten

Direct na zijn actieve carrière als speler is Michel 14 seizoenen terug (!) aan de hand van zijn toenmalige mentor Arend Migchelsen begonnen als keeperstrainer bij de A-selectie. Daarnaast heeft hij met regelmaat de keeperstrainingen van onze jeugdkeepers verzorgd in de diverse leeftijdscategorieën.

Een trouwe clubman die de trainingen en begeleiding al die jaren op zijn geheel eigen wijze heeft verzorgd en ingevuld en daarbij al die seizoenen het volledige vertrouwen van de technische commissies en besturen van onze vereniging heeft gehad.

Michel heeft de leden van de technische commissie aangegeven dat hij wat meer rust/privétijd wil creëren en daarom de keuze heeft gemaakt om te stoppen en met ingang van het volgende seizoen plaats te willen maken voor een andere keeperstrainer.

Wij wensen hem en zijn mannen nog veel succes dit seizoen

Bestuur en TC v.v. Hierden