Nieuwjaarswens namens het bestuur

02 januari 2022 - Nieuwsberichten

Beste leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters,

Vanaf deze plek wil ik iedereen een sportief maar bovenal gezond 2022 toewensen! Deze woorden zeg je eigenlijk elk jaar als het nieuwe jaar is aangebroken, maar nu meer dan ooit zijn deze woorden actueel. Hopelijk zien we elkaar snel weer in goede gezondheid op Mheenzicht.

Normaliter hebben we de eerste donderdag van het nieuwe jaar de nieuwjaarsreceptie waar de voorzitter een nieuwjaarspeech geeft. Helaas kan dit vanwege de coronacrisis uiteraard niet doorgaan. Op deze wijze toch een woord van mijn zijde.

Het wordt veel gezegd en geschreven, ‘we verlangen weer terug naar het normaal’. Doordeweeks weer normaal kunnen trainen en op zaterdag wedstrijden waarbij alle supporters weer kunnen kijken naar de verrichtingen van de spelers. De aanmoedigingen en gejuich bij een doelpunt of zelfs het “Hé scheids, buitenspel!” wordt gemist. Maar ook even het bakje koffie of de thee in de rust of het hapje en drankje na wedstrijd. We verlangen weer naar een “gewoon” voetbalweekend.

De huidige maatregelen lopen in ieder geval tot 14 januari 2022. Het is echter nog even afwachten vanaf wanneer wij weer kunnen genieten van een “gewoon” voetbalweekend.

Zowel voor- als achter de schermen is er het nodige gebeurd op Mheenzicht de afgelopen tijd. Zoals jullie wellicht gemerkt hebben zal op 18 januari 2022 de 2e Bijzondere algemene ledenvergadering van dit seizoen plaatsvinden. Als bestuur willen wij Joost van Heijst voordragen als Penningmeester tijdens deze BALV. Met Joost aan boord is het Dagelijks bestuur weer compleet en kunnen we verdere stappen maken als vereniging.
Sinds de nieuwe bestuurstermijn in november hebben we zeker niet stil gezeten. Diverse bestuursleden zijn in gesprek geweest met verschillende commissies, om zo de vereniging van binnen uit nog beter te leren kennen. De komende periode willen we als bestuur in gesprek met zoveel mogelijk commissies en vrijwilligers. Want “Samen zijn wij v.v. Hierden”!

De revitalisatie van het gebouw is inmiddels ook op stoom gekomen. De tribune is inmiddels helemaal opnieuw gekit, het dak is vernieuwd, de volledige CV installatie en de douchjes zijn vernieuwd, het tegelwerk wordt aangepakt en de schilders zijn met man en macht bezig om het pand van binnen en buiten opnieuw te voorzien van een strakke laag (rode) verf.

Vanaf deze plek wil ik alle leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters bedanken voor alles wat jullie het afgelopen jaar voor v.v. Hierden hebben gedaan.

Wij hopen in 2022 weer een beroep te kunnen doen op iedereen. Met jullie tomeloze inzet, aanstekelijke enthousiasme en hart voor v.v. Hierden maken we er samen een prachtig jaar van bij de mooiste club van allemaal.

Samen zijn wij v.v. Hierden!

Namens het bestuur

Gert-Jan Prophitius