NIEUWS | Stevan de Geijter nieuwe hoofdtrainer v.v. Hierden (‘24 – ’25)

22 december 2023 - Nieuwsberichten

De TC en het bestuur zijn verheugd te melden dat Stevan de Geijter (35) bij aanvang van het seizoen 2024-2025 de nieuwe hoofdtrainer wordt bij v.v. Hierden. De oefenmeester uit Ermelo is een contract voor 1 seizoen met een optie voor nog een seizoen overeengekomen.

Hij volgt Bert van Hunenstijn op, die aan het einde van het lopende seizoen naar Sparta Nijkerk vertrekt.

De TC is enthousiast over de aanstelling van Stevan de Geijter, een jonge en ambitieuze trainer met al flink wat ervaring in de voetbalwereld. Zijn eerdere rol als interim-hoofdtrainer bij DVS’33, assistent trainer bij DVS’33 en zijn internationale ervaring in New Jersey (VS) en Tuvalu getuigen van zijn brede kennis en toewijding aan het trainersvak. Daarnaast heeft hij waardevolle inzichten opgedaan bij diverse top amateurclubs in Nederland.

Stevan kijkt uit naar de samenwerking met onze A-selectie en heeft de intentie om de ingeslagen koers verder door te ontwikkelen. Het bestuur en de TC vertrouwen op een mooie samenwerking en zijn er van overtuigd dat onder de leiding van Stevan de club mooie stappen kan maken.

Wij willen Stevan van harte welkom heten bij v.v. Hierden en kijken uit naar een succesvolle en plezierige samenwerking.

Bestuur & TC v.v. Hierden