NIEUWS | Voor jeugdleden gaat de bal (voorzichtig) weer rollen!

25 april 2020 - Nieuwsberichten

Op 21 april had Premier Mark Rutte een positieve boodschap voor de sportende jeugd, vanaf 29 april zou er meer ruimte komen voor de jeugd om weer deel te nemen aan georganiseerde sport. In basis geldt dat spelers t/m 12 jaar “gewoon” mogen trainen, en dat spelers van 13 t/m 18 jaar wel mogen trainen, maar te allen tijde 1,5 meter afstand moeten bewaren.

De afgelopen dagen hebben we als v.v. Hierden samen met de Gemeente Harderwijk, Zwart-Wit ’63, VVOG, CKV Unitas & MHC de Mezen contact gehad over hoe we dit op een veilige en verantwoorde manier kunnen realiseren.

Goed nieuws; vanaf woensdag 29 april kan er door jeugdleden (t/m 18 jaar) weer getraind worden op Sportpark Mheenzicht.

Hiervoor hebben we als v.v. Hierden wel een aantal spelregels opgesteld, om het geheel in goede banen te leiden.

• Document Algemene hygiënemaatregelen, lees deze aandachtig door en houdt je voor, tijdens en na de training aan deze maatregelen

• Document “Info jeugdleden en ouders”, lees dit ook aandachtig door, dit is informatie die voor jou als jeugdlid en voor jouw ouders erg belangrijk is, ook aan deze afspraken dien je je te houden.

Wij gaan er vanuit dat iedereen zich aan deze eenvoudige regels kan houden. Spreek elkaar hier ook op aan. v.v. Hierden en de gemeente Harderwijk gaan handhaven aan de hand van deze documenten, als deze regels worden overtreden, zal het sportpark per direct weer gesloten worden.

Namens v.v. Hierden zal er iedere avond een “Corona-coördinator” aanwezig zijn op het sportpark, deze is duidelijk te herkennen aan het felle hesje.

De bal gaat weer rollen!

Namens het bestuur van v.v. Hierden

Bijlage(n):

Algemene Hygiënemaatregelen