Rik Vermeij (24) na de zomer actief op Sportpark Mheenzicht

03 april 2023 - Nieuwsberichten

De TC is voor volgend seizoen tot overeenstemming gekomen met aanvaller Rik Vermeij. De technische commissie heeft ook voorafgaand aan het vorige seizoen contact gehad met Vermeij. Het contact is gebleven en een voorgenomen verhuizing van Rik naar Harderwijk bracht alles weer in een stroomversnelling richting v.v. Hierden.

Rik Vermeij is op dit moment clubtopscorer bij s.v. de Valleivogels uit Scherpenzeel waarmee hij een tweede plaats bezet in de 2e klasse C. Vermeij heeft de gehele jeugdopleiding van SDC Putten doorlopen en heeft, na twee jaar bij de hoofdmacht van de Puttenaren te hebben gezeten de overstap naar s.v. de Valleivogels gemaakt. v.v. Hierden wordt de derde club voor de doelpuntenmaker.

Wij wensen Rik veel succes en plezier toe bij onze mooie club! Foto's: Ariën van Nijhuis tekent namens v.v. Hierden de overeenkomst met Rik Vermeij.