Speciale aanbieding v.v. Hierden Thermo Shirt EVO compressie (Lange Mouw) voor senioren- en damesteams

10 februari 2022 - Nieuwsberichten

Beste leden,

Na de succesvolle uitgifte van de nieuwe wedstrijdtenues zagen we als kledingcommissie van de v.v. Hierden, dat diverse senioren teams en dames teams, die spelen met korte mouwen, tijdens de wedstrijden met ondershirts spelen die niet passend zijn bij het v.v. Hierden wedstrijdshirt (bijvoorbeeld witte of zwarte ondershirts). Dit doet uiteraard afbreuk aan onze mooie nieuwe v.v. Hierden wedstrijdtenue en is bovendien in strijd met de richtlijnen van de KNVB die voorschrijft dat het ondershirt dezelfde kleur moet hebben als het rode wedstrijdtenue.

Daarom heeft de v.v. Hierden in samenwerking Acerbis en SD Sportswear een speciale aanbieding geregeld voor het rode Thermo Shirt EVO compressie (Lange Mouw).

Dus niet de normale prijs van € 34,00, maar € 22,50 incl. btw!! Aktie loopt t/m 30-3-2022

Het shirt kan besteld worden via de kledingwebshop van v.v. Hierden . KLIK HIER

Daarnaast liggen er achter de bar van elke maat een aantal shrits op voorraad, ook hier kun je je shirt met korting scoren!

Uiteraard geldt deze aanbieding ook voor jeugdspelers, die een wedstrijdshirt hebben met lange mouw en graag een warm ondershirt willen hebben.

Namens de kledingcommissie v.v. Hierden Aart van de Poppe