Spelregelavond op vrijdag 29 oktober 2021

28 september 2021 - Nieuwsberichten

De scheidsrechterscommissie van v.v. Hierden houdt vrijdagavond 29 oktober een informatieavond over de nieuwe spelregels in het voetbal (seizoen 2021-2022). Jaap Kort, KNVB jeugdscheidsrechter en docent bij de KNVB, legt de nieuwe spelregels uit. De bijeenkomst vindt plaats in de kantine van vv Hierden op sportpark Mheenzicht.

De informatieavond is niet alleen bedoeld voor clubscheidsrechters, maar ook zeker voor anderen is het belangrijk de nieuwe spelregels te kennen. Daarom worden alle scheidsrechters, leiders, trainers, spelers, ouders en andere belangstellenden uitgenodigd.

De bijeenkomst start om 19:00 uur met een inloop. Daarna begint het programma om 19.30 uur met uitleg omtrent de nieuwe spelregels. Jaap zal aan de hand van een aantal interessante wedstrijdbeelden diverse spelsituaties uiteenzetten. De avond wordt afgesloten met een gezamenlijk spelregel kennis quiz.

Tot vrijdag 29 oktober.

Scheidsrechtersommissie v.v. Hierden