Succesvolle sponsoravond bij Hierden

09 november 2022 - Nieuwsberichten

Donderdag 27 oktober jl. is een sponsoravond georganiseerd voor alle sponsoren van de vereniging; dicht bij 'huis', gericht op voetbal, gezelligheid en netwerken. De sponsorcommissies van v.v.Hierden, de Businessclub en de Veluwade hadden hun krachten gebundeld om in gezamenlijkheid deze mooie avond te organiseren. Bert van Hunensteijn nam ons mee in zijn visie op voetbal met de jongens van Hierden 1, de voorbereiding op de streekderby tegen FC Horst (zaterdag 29 oktober) en zijn opdracht vanuit de technische commissie gedurende dit voetbalseizoen.

De sponsorcommissies van de vereniging, Veluwade en de Businessclub hebben elkaar aan het begin van het seizoen opgezocht. Ondanks de verschillende invalshoeken willen wij meer samenwerken in het benaderen en behouden van sponsoren. Uiteindelijk hebben we een gezamenlijk belang, nl. een bloeiende en mooie v.v. Hierden voor jong en oud

Videoanalyse systeem

Bert van Hunensteijn heeft op de sponsoravond gesproken over het videoanalyse systeem en het belang hiervan voor (jeugd)spelers om zich als individu en met het team te ontwikkelen. Zoals uitgelegd en benoemd zit hier een financieel plaatje aan vast waarbij we jouw hulp nodig hebben. Wil je meehelpen om de vereniging ook met behulp van dit systeem op een hoger plan te brengen? Neem contact op met Jacco van 't Slot of Ariën van Nijhuis. Een aantal aanwezigen hebben hun interesse al aangegeven.

Nieuwe flyer

De jeugd heeft de toekomst en is ook de toekomst van v.v. Hierden. We willen een basis zijn en blijven voor de vele leden en vrijwilligers van onze vereniging en daarnaast willen we met onze selectieteams op een gezonde en verantwoorde wijze op een goed niveau acteren. Om die toekomst en basis als vereniging te kunnen waarborgen kunnen we niet zonder jouw steun! Daarvoor heeft onze vereniging structureel (extra) inkomsten nodig. Wij hebben een aantal aantrekkelijke sponsoropties samengesteld waarmee je kan bijdragen aan de continuïteit van onze vereniging. Op onze website vind je de nieuwe, samengestelde flyer om te komen tot een sponsorpakket wat jou past.

Ewout Mulder
Ewout Mulder heeft geliked op 10 november 2022