Team Vrijwilligers Bar 1 dringt door tot de kwartfinale!

29 december 2022 - Nieuwsberichten

Afgelopen woensdag deed 'Team Vrijwilligers Bar 1' het ontzettend goed tijdens het oliebollentoernooi georganiseerd door Omni HSC. De spannende kwartfinale, waarbij het niet aan de inzet en motivatie lag, werd helaas verloren door de te sterke tegenstander. De sfeer zat er goed in, maar dit was niet voldoende om door te stomen naar de halve finale. Overigens werd deze tegenstander kampioen van het oliebollentoernooi, dus geen schaamte om van dit te team te verliezen :)

De onderlinge sfeer, die in het veld zo goed was, werd met gemak doorgezet naar het sportcafe. Onder het genot van een drankje, hapje en muziek werden de wedstrijden geanalyseerd en daarna snel vergeten. Het was daarna nog tot laat onrustig.

Vrijwilligers bedankt voor de gezelligheid, verzorgers bedankt voor de goede ondersteuning, dames van Omni HSC (volleybal) bedankt voor het organiseren van het toernooi en de heren van Sportcafe De Rumels bedankt voor de gastvrijheid.

De spelers van het team Vrijwilligers Bar 1 zijn er volgend jaar weer bij. Wellicht kunnen we een 2de team met vrijwilligers opzetten (minimaal 6 spelers)?