UPDATE | Corona maatregelen vanaf 15 november

14 november 2021 - Nieuwsberichten

Beste leden en supporters, Zoals eerder vermeld is het coronavirus helaas nog steeds onder ons. Afgelopen vrijdag is er wederom een persconferentie geweest omtrent de nieuwe maatregelen.

Hieronder vindt u een beknopt overzicht van de nieuwe maatregelen bij v.v. Hierden:

• Alle wedstrijden en trainingen gaan door
  • Publiek is helaas niet welkom. Hierbij geldt een uitzondering voor alle personen die functioneel noodzakelijk zijn voor de wedstrijden, zoals scheidsrechters, trainers, coaches, leiders, noodzakelijke vrijwilligers en strikt noodzakelijke rij-ouders
  • De kantine is wel open, tot uiterlijk 20.00 uur (zowel doordeweeks als op zaterdag)
  • Toegang tot de kantine verkrijg je uitsluitend met een geldige QR Code
  • In de kantine mag je alleen zitten (niet staan dus)
  • Het is expliciet niet de bedoeling om na trainingen en/of wedstrijden consumpties te nuttigen in de kleedkamer

Bovenstaande regels zijn geldig tot 4 december 2021. Mocht er nieuwe of aanvullende informatie zijn, dan delen we dat via onze kanalen.

Bestuur v.v. Hierden