UPDATE 03-12 | Coronamaatregelen vanaf 28 november

03 december 2021 - Nieuwsberichten

Beste leden, hieronder volgt een update m.b.t. de coronamaatregelen die wederom zijn aangescherpt.

Gaat mijn wedstrijd door ?

A-categorie

Alle competitites in de A-categorie worden per 6 december stilgelegd, de winterstop zal dit jaar dus eerder beginnen.

B-Categorie

Voor de B categorie geldt dat alle wedstrijden tot de winterstop blijven staan. Zo kan 85% van alle voetballers in elk geval 1x per week sporten.

Opening sportpark voor trainingen

Er geldt vanaf zondag 28-11-2021 een sluitingstijd voor ons sportpark van 17.00 uur. Amateursport (wedstrijden en trainingen) is tussen 17.00 en 05.00uur niet meer toegestaan.

Als v.v. Hierden stellen wij onze accommodatie op woensdagmiddag vanaf 14.30 uur open, om 16.45 uur zal het sportpark weer sluiten. Voor alternatieve trainingstijden kan een aanvraag worden ingediend bij Gert-Jan Bronkhorst, bestuurslid jeugdzaken. Mail: [email protected]

Publiek

Alle wedstrijden en trainingen worden zonder publiek afgewerkt. Ouders van uitspelende teams hebben een begeleidende functie, zij mogen langs het veld staan, of met een CTB in de kantine wachten. Uit spelende teams beperken het aantal ouders tot een minimum.

Kantine

De kantine is op zaterdag geopend van 08.00 uur tot 16.45 uur. Toegang tot de kantine krijg je alleen middels een geldig CTB. In de kantine is 1,5 meter verplicht, daarnaast dien je te zitten op een stoel of barkruk

Onder welke categorie val ik ?

A-categorie

• Mannen veldvoetgbal standaarde tweede divisie tot en met de vijfde klasse
  • Mannen veldvoetbal reserve hoofdklasse tot en met de reserve derde klasse
  • Mannen veldvoetbal O23 competities (divisies)
  • Vrouwen veldvoetbal Pure Energie Eredivisie Vrouwen tot en met de derde klasse
  • JO13 t/m JO19 Divisie 1 tot en met de hoofdklasse
  • Landelijke divisie MO17

Alle overige competities vallen onder de B categorie

Houdt vvhierden.nl in de gaten voor de meest actuele informatie!

Robin Dirksen
Robin Dirksen heeft geliked op 03 december 2021