v.v. Hierden 1 kampioen 2e klasse Oost H

22 mei 2024 - Nieuwsberichten

v.v. Hierden 1 is afgelopen zaterdag, 18 mei 2024, kampioen geworden zonder te spelen. Doordat directe concurrent v.v. Unicum niet deed wat het moest doen (0-0, waar het moest winnen) vierde de ploeg van trainer Bert van Hunenstijn de titel zonder dat het zelf op het veld stond.

De spelers verzamelden zich om iets voor 14.30 uur in de kantine op Sportpark Mheenzicht en konden de wedstrijd via een liveverslag op groot scherm volgen. Naarmate het langer 0-0 bleef stroomde de kantine voller en toen om iets na 16.30 het verlossende, laatste fluitsignaal doorkwam barstte het feest los.

De officiële huldiging zal plaatsvinden na de feestwedstrijd en tevens derby tegen v.v. Nunspeet.

Bij deze is iedereen dus van harte uitgenodigd bij de laatste competitiewedstrijd en huldiging van ons vlaggenschip; zaterdag aanstaande om 15.00 uur op Sportpark Mheenzicht. Aansluitend wordt het kampioenschap gevierd met een gezellige doorloopavond.