UPDATE | v.v. Hierden activiteitenweekend EPE Groep Six to Six & iQOUNT Vrouwentoernooi

05 augustus 2021 - Nieuwsberichten

Eind augustus staat er het nodige te gebeuren bij v.v. Hierden.

• Vrijdag 20 augustus: EPE Groep six to six bedrijven voetbal toernooi aanvang 18:00 uur

• Zaterdag 21 augustus: iQOUNT vrouwentoernooi aanvang 10:00 uur

• Zaterdag 21 augustus: oefenwedstrijd v.v. Hierden 1 - BeQuick aanvang 14:30 uur

EPE Groep Bedrijven toernooi:

Wilt u met uw bedrijf deelnemen aan dit EPE Groep six to six bedrijven toernooi?

Geef u dan op via onderstaande link: https://www.vvhierden.nl/2021/aanmelden-bedrijven-toernooi

Aanmelden kan tot en met 13 augustus (max 40 teams) De kosten voor deelname bedraagt € 75,- incl. btw per team.

iQOUNT vrouwentoernooi:

Op zaterdag zal het iQOUNT vrouwentoernooi plaatsvinden, dit zal +- rond 12.00 starten.
Aanmelden kan nog steeds!

Deelname Naamsvermelding scorebord:

Voor € 25,- per deelname incl. btw, maakt u kans om tijdens het seizoen 2021-2021 uw naam/logo te laten afbeelden boven het scorebord. Wie wil dit niet? Bedrijven en particulieren kunnen hiervoor loten kopen. Verkoop van minimaal 100 deelnamebewijs, daarna volgt de trekking, we vertrouwen erop dat de uitslag zaterdag 21 augustus bekend gemaakt kan worden.

Een deelnamebewijs kunt u bestellen via onderstaande link: https://www.vvhierden.nl/shop

Trouwe sponsor:

Als deelnemend team van het bedrijventoernooi nodigen wij u uit om met 2 personen op zaterdag 21 augustus de wedstrijd van het eerste elftal te komen aanschouwen. Dit wordt gedaan onder een hapje en een drankje vooraf-aansluitend en in de rust van de wedstrijd in onze sponsorhome van 14:00 - 16:30 uur. Graag vooraf u aanmelden met uw bedrijfsnaam en de namen van de personen die wij mogen verwelkomen (dit kunt u aangeven tijdens het aanmelden voor het bedrijven toernooi).

Daarnaast kunt u zich als sponsor uiteraard ook aanmelden voor deelname aan de voetbaltoernooien of lot(en) kopen t.b.v. de loterij: via onze website vvhierden.nl/shop of [email protected]