v.v. Hierden gaat hernieuwde partnership aan met The Sports & Leisure Company

30 januari 2022 - Nieuwsberichten

v.v Hierden heeft het contract met The Sport & Leisure Company (SD Sportswear) verlengd. De komende drie jaar zal de gehele vereniging in een custom made tenue van Acerbis spelen. Naast een volledig custom made thuistenue, is er ook een blauwe variant ontworpen. Dit wordt het nieuwe uittenue de komende jaren. Na drie jaar mogen de leden van v.v. Hierden weer een nieuw tenue ontwerpen.

De nieuwe tenues zijn inmiddels uitgegeven, met deze uitgave is ook het kledingplan in werking gegaan. Hierover later meer op de website.

Naast kledingleverancier is The Sports & Leisure Company ook sponsor van alle jeugdteams bij v.v. Hierden. Op elk nieuw shirt zal dan ook hun logo te vinden zijn.

Op de website, onder "Leden Informatie" is het kledingreglement van v.v. Hierden te vinden. Dat kan ook door naar Kledingreglement te gaan

Op zaterdag 29 januari zijn de afspraken tussen v.v. Hierden en The Sports & Leisure Company formeel ondertekend door vertegenwoordigers van beide partijen.

Robin Dirksen
Robin Dirksen heeft geliked op 01 februari 2022