GEZOCHT! | v.v. Hierden is voor het komende seizoen op zoek naar enthousiaste train(st)ers voor diverse meiden teams

30 mei 2023 - Nieuwsberichten

Voetbalvereniging Hierden zoekt met ingang van het seizoen 2023 – 2024 enthousiaste train(st)ers voor diverse meiden teams, variërend van MO11 tot en met MO20

Na veelal een periode van jarenlange inzet heeft een aantal train(st)ers helaas aangegeven het komende seizoen een stapje terug te willen doen voor wat betreft het trainen van de diverse meiden teams. Hierdoor is er ruimte vrij gekomen voor nieuwe enthousiaste train(st)ers.

De afgelopen jaren heeft de meidentak van voetbalvereniging Hierden een enorme groei en ontwikkeling doorgemaakt, dit heeft er toe geleid dat niet alleen het niveau maar ook de gezelligheid enorm is toegenomen. Om dit een mooi en blijvend vervolg te kunnen geven hebben wij dringend jouw hulp nodig!

Ben jij diegene die er enthousiast van wordt om de meiden hierin nog verder te ontwikkelen en kan jij jouw enthousiasme overdragen op de meiden, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat vragen wij van jou?

• Voetbaltechnisch inzicht en dit om kunnen zetten naar diverse trainingsvormen

• Verzorgen van twee trainingen per week

• Coachen op zaterdagen

• Samenwerking met de train(st)ers van de andere meidenteams

Wat biedt v.v. Hierden

• Een fijne en gezellige werkomgeving

• Goede trainingsfaciliteiten

• Een budget per team (naar eigen inzicht te besteden)

Mocht je beschikken over een UEFA C jeugd of een TC3 –diploma of je bent bereid deze alsnog te gaan halen, dan staan hier voor de selectie elftallen andere voorwaarden tegenover welke wij graag persoonlijk toelichten.

Het verzorgen van één training per week, waarbij je een duo rol vormt met een andere train(st)er behoort ook zeker tot de mogelijkheden. Ditzelfde geldt voor het coachen op de zaterdagen, dit kan eventueel ook in een duo rol of kan (afwisselend) worden verzorgd door één of meerdere ouders.

Mocht je twijfelen of gewoon meer informatie willen hebben, spreek dan gerust één van de huidige train(st)ers of begeleid(st)ers aan. Bellen of mailen mag uiteraard ook, neem in dat geval contact op met:

• Evert Petersen: 06-53168239 [email protected]

• Sander Teunissen: 06-45034661 [email protected]

Het wordt gewaardeerd om bovenstaande informatie te delen via de diverse (sociale media) kanalen, zodat alle meidenteams ook het komende seizoen weer voorzien zijn van voldoende begeleiding en wij als verenging onze groei van de afgelopen jaren een mooi vervolg kunnen geven.