v.v. Hierden MO15-1 kampioen 2e fase 1e klasse

11 december 2023 - Nieuwsberichten

Afgelopen zaterdag is de MO15-1 kampioen geworden van de 2e fase in de 1e klasse. Met een ongeslagen status gingen de meiden afgelopen zaterdag op bezoek bij naaste concurrent Batavia ’90 MO15-1.

In de eerste fase werd van deze tegenstander in een spectaculaire wedstrijd met 6-3 gewonnen. Er was zeker geen sprake van onderschatting want de MO15-1 van Batavia is een geduchte tegenstander.

In een gelijk opgaande wedstrijd was de ruststand 1-1. Na rust ging het bij onze meiden nog beter lopen en werd de wedstrijd uiteindelijk met 1-3 gewonnen.

Na 5 wedstrijden heeft de MO15-1 alle wedstrijden gewonnen en zijn ze niet meer te achterhalen door de concurrentie, wat een topprestatie!

Komende zaterdag staat nog een laatste uitwedstrijd tegen DTS ’35 uit Ede op het programma. De meiden zullen er alles aan doen om ook deze laatste wedstrijd in winst om te zetten.

Gefeliciteerd met jullie kampioenschap!