v.v. Hierden neemt afscheid van stoppende en vertrekkende spelers en staf

31 mei 2024 - Nieuwsberichten

Op donderdagavond, 30 mei 2024, werd er middels een zogenaamde afscheidswedstrijd afscheid genomen van drie echte Hierdenaren die hun dienst voor ons vlaggenschip meer dan bewezen hebben. Stefan Jansen, Sander Nieuwhof & Bas de Raat konden hun kunstje nog een laastste keer tonen en namen op deze manier waardig afscheid van onze mooie club. Via deze weg willen we Stefan, Sander en Bas nogmaals bedanken en hopen we jullie nog eens te treffen bij onze mooie club.

Daarnaast werd er ook afscheid genomen van Bert van Hunenstijn, Michel Versteeg (niet aanwezig), Bjorn van Veggel, Milan Foppen, Dani Cloteda (niet aanwezig) en Lars van Wetering. Helaas moeten we ook deze heren tot ziens zeggen, maar hopen we hun op welke manier dan ook nog een terug te zien op sportpark Mheenzicht.

Als laatste werden Ariën van Nijhuis en Jacco van't Slot (TC v.v. Hierden) bedankt voor hun harde werken voor ons 1e elftal. Ook zij doen na een mooie periode, waarin zij veel voor v.v. Hierden betekend hebben, een stapje terug.

De wedstrijd tussen v.v. Hierden 1 & Oud v.v. Hierden eindige in 0-3 door onder andere goals van Sander Nieuwhof en Stefan Jansen.

Na afloop van het duel werd Ryan Bons in het zonnetje gezet omdat hij werd uitgeroepen tot speler van het jaar en kreeg Paul van Prehn zijn prijs omdat hij met een totaal van 26(!) goals topscorer werd van v.v. Hierden 1.

Het seizoen 2023-2024 zit er nu echt op. We wensen iedereen een hele fijne zomerstop en we zien elkaar weer bij aanvang van het nieuwe seizoen.

Staf v.v. Hierden