Veluwade Festival 2023: 4 dagen vol sport, muziek en vertier!

09 augustus 2023 - Nieuwsberichten

Sta klaar voor het langverwachte Veluwade Festival. Van 16 tot en met 19 augustus 2023 verandert het festivalterrein in Hierden in een bruisende ontmoetingsplaats vol sportieve activiteiten, live optredens en gezellig samenzijn. Met een programma dat voor elk wat wils biedt, staat het Veluwade Festival garant voor dagen vol plezier en vermaak.

Sportieve wedstrijden

De sportieve vibe wordt ingeluid door het MPeople Heren Voetbaltoernooi met maar liefst 10 teams die strijden om de hoogste eer. Daarnaast kun je de bedrijvigheid en teamgeest uit de regio zien tijdens het JCV Auto's Bedrijven Voetbaltoernooi, waarin 7x7 wedstrijden tussen verschillende bedrijven en sponsoren plaatsvinden. Ook de dames schitteren in hun eigen Dames Voetbaltoernooi, waar diverse teams de competitie met elkaar aangaan.

Een festival voor de hele familie

Het Veluwade Festival is meer dan alleen sport. Op zaterdag 19 augustus staat er een speciale Kindermiddag op het programma, waar jij en je jongere broertjes, zusjes of neefjes kunnen genieten van allerlei leuke activiteiten en spelletjes. Kinderen tot en met 12 jaar hebben gratis toegang tot deze feestelijke middag.

Muziek en entertainment

Naast sport is er volop ruimte voor muzikaal genot. Verschillende artiesten betreden het podium om jou en je vrienden te laten dansen en meezingen. De line-up is indrukwekkend en gevarieerd, met namen als DJ Appie, Jeffrey Heesen, Brace, The Night Flight, QMUSIC The Party, Marco Kraats, DJ Grandezza, De Zingende Barmannen, Wesley Klein en Jannes.

Darten

De 2de editie van het Open Veluwade Koppeltoernooi. Een darttoernooi voor jong en oud! Minstens 10 dartbanen zullen neergezet worden in de mooie voetbalkantine van de v.v. Hierden en waar koppels de strijd aan gaan voor de titel op het Open Veluwade Koppeltoernooi!

Tickets

Kaarten voor het Veluwade Festival zijn nu verkrijgbaar. Kies uit verschillende opties, waaronder een Passe-Partout voor €30, en dagkaarten voor woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag variërend van €5 tot €12,50.

Voor alle details over het complete programma en de kaartverkoop, ga naar de officiële website: Veluwade.nl/programma.

Sponsoren bedankt!

Het Veluwade Festival wordt mede mogelijk gemaakt door de steun van diverse sponsoren. Wij willen hen van harte bedanken voor hun bijdrage en betrokkenheid bij dit bijzondere evenement.

De spanning stijgt en de voorbereidingen zijn in volle gang. Mis het Veluwade Festival 2023 niet, een vierdaags spektakel vol sport, muziek en plezier voor jou en je vrienden!

Om je tickets te bemachtigen, ga naar: Veluwade.nl/kaartverkoop

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en updates via de officiële website: Veluwade.nl