Voetbal team actief op Veluwade bedrijven voetbaltoernooi voor steun aan de stichting ALS Nederland

14 augustus 2023 - Nieuwsberichten

Tijdens de Veluwade welke plaats vindt op 16, 17, 18 & 19 augustus doet het team STOP ALS mee op het bedrijven voetbaltoernooi op vrijdag 18 augustus om 18:00 uur. Steun dit team door u donatie aan de stichting ALS Nederland voor onderzoek naar de ziekte ALS, PSMA en PLS verder te versnellen. We hebben geen tijd te verliezen! De klok tikt. Want ALS is een genadeloze en dodelijke ziekte. Er is dringend een oplossing nodig voor ALS. Na de eerste symptomen leven patiënten met ALS gemiddeld nog 3 tot 5 jaar. Stichting ALS Nederland financiert wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Help mee. Steun jij ons ook d.m.v. een donaties? Geen tijd te verliezen.

Klik hier voor de actie!