Voorbeschouwing v.v. Hierden - IJVV IJsselmuiden

10 februari 2023 - Nieuwsberichten

Voor elke thuiswedstrijd zullen we een bestuurslid, staflid, vrijwilliger of supporter aan het woord laten om kort voor te beschouwen op de aankomende wedstrijd van v.v. Hierden 1. Deze week blikken we vooruit met vrijwilliger ten top Cees Jansen.

Mijn naam is Cees en ik ben al meer dan 40 jaar vaste supporter van v.v. Hierden en het afgelopen jaar ben ik gestopt, na 15 jaar actief te zijn geweest, als materiaalman van het eerste elftal. Nu ben ik elke dinsdagavond nog bij de training aanwezig als aanspreekpunt voor de materialen. En op de donderdagvond de laatste training bekijken en filosoferen met de aanwezige voetbalkenners in de kantine wat de opstelling op de zaterdag zal gaan worden.

Zaterdag de wedstrijd tegen IJVV IJsselmuiden. Een ploeg waar ik v.v. Hierden direct voor wil waarschuwen. Tegen Batavia ‘90, Unicum en WVF werd verdienstelijk gelijk gespeeld. Afgelopen zaterdag werd FC Horst met 5-1 aan de zegekar gebonden. Hierden won dan wel in IJsselmuiden met 0-4, maar IJVV heeft de valse start goed om kunnen buigen. Ze zullen er dan ook alles aan gaan doen om de nederlaag in eigen huis recht te zetten.

Hierden is aan een reeks bezig waarvan we aan het begin van de competitie niet van hadden durven dromen. Met natuurlijk het gelijke spel bij Batavia ‘90 en de winst thuis tegen Unicum als hoogtepunt; De twee ploegen waarvan werd voorspeld ruim bovenaan te staan. Maar kijk v.v. Hierden staat er mooi tussen op de tweede plek, met drie punten achterstand op koploper Batavia ‘90. Je kan dus door strijd en inzet een eind komen. Natuurlijk is het voetbal in vergelijking met vorig jaar ook beter geworden, maar de pech die men vorig jaar vaak had net op het eind te verliezen, wordt nu omgedraaid in een winstpartij. Het voetbal leeft weer in Hierden en dat is mooi om te zien. De tribune is weer een stuk voller, prachtig! Bert van Hunenstijn en Bas de Raat; houdt de mannen scherp, het kan zo weer anders lopen!

Ik wens iedereen een mooie en vooral sportieve middag toe. Maak er een mooie pot voetbal van. Dan wordt de derde helft ook vast weer gezellig. De wedstrijd vanmiddag op Sportpark Mheenzicht staat onder leiding van dhr. L.C.M. van der Elst, hij wordt geassisteerd door dhr. Westendorp en dhr. Prophitius.

Cees Jansen, vrijwilliger v.v. Hierden.

SELECTIE V.V. HIERDEN: 1 Niels Doornhof (k), 2 Casper Krop, 4 Ewout Mulder, 5 Sander Nieuwhof, 6 Jan Jurriën Hop (c), 7 Martijn Ruiter, 8 Stefan Jansen, 9 Brian Klaassen, 10 Wesley de Klein, 11 Jeroen Spoelstra, 12 Mark Bottenheft, 14 Dominique Denzel, 15 Milan van Beekhuizen, 16 Milan Foppen (k), 17 Rick Boersma, 18 Daan Schraverus, 19 Andrew Schaftenaar, 21 Robin van de Weijer, 22 Gert Boonen, 23 Wouter Polhoud (k), 25 Maikel Vermeulen, 27 Guido Franken

Hoofdtrainer Bert van Hunenstijn, Ass. trainer Bas de Raat, Keeperstrainer Michel Versteeg, Teammanager Hendri Beelen, Teammanager Gosbert Kok, Materiaalman Ruud Hensbergen, Verzorgster Sara Jansen, Staflid Berend Prophitius

SELECTIE IJVV: Roy van Dyk, Dani Frans, Julian van de Wetering, Jamal Arouch, Gerjon van den Berg, Kevin van den Berg, Martijn de Kleine, Jorian Wellenberg, Luc Kalter, Nick van der Kooi, Tim Roeland, Mark Homme van der Veen, Lenhard de Velde, Nick Wagteveld, Job van den Berg, Jonathan van Marle, Arjan Wiegers, Adir Sasso, Dani Snippe

Hoofdtrainer Emiel Diender, Ass. trainer Jos Bartelink, Ass. trainer Brian Wezenberg, Keeperstrainer Jasper Fix, Teammanager Lammert van den Berg, Teammanager Ronnie Snippe, Verzorger Antoine de Kleine, Fysiotherapeut Peter Hoekstra, Ass. scheidsrechter Jan Willem Westendorp, Ass. Scheidsrechter Marcel Kalter