VRIJWILLIGERS GEZOCHT!

06 april 2022 - Nieuwsberichten

Na maanden van wel/niet open en bij wel open met de nodige regels, mochten we een aantal weken geleden weer de kantine openen zonder obstakels.

We kijken terug op een meer dan geslaagde zaterdag.

Het was “ouderwets” gezellig in de kantine. Ook het mooie weer had daar natuurlijk een aandeel in.

In de tussentijd zijn er helaas wel een aantal personen gestopt met het draaien van de kantinediensten.

Om de bezetting van de horeca weer compleet te krijgen zijn we op zoek naar een aantal enthousiaste vrijwilligers die daarbij willen helpen.

We hebben in ieder geval dringend mensen nodig voor de zaterdagen keukenmedewerkers. Dit gaat om de zaterdag ochtend of middag dienst om de 4, 5 ,6 of 8 weken dat bepaal jij!

Lijkt het je leuk om dit voor de vereniging te doen, of wil je meer info wat het precies inhoud bel dan ff Kun je pas starten in seizoen 2022-2023 dat is ook prima. We zullen het samen moeten doen om de gezellige zaterdagen bij de club te kunnen blijven houden.

Bel of app Alice 06-23293394

Nick