Vuurwerk verboden langs de velden!

16 september 2023 - Nieuwsberichten

v.v. Hierden wil alle leden, supporters en bezoekers eraan herinneren dat het afsteken van vuurwerk ten strengste verboden is voor, tijdens en na voetbalwedstrijden op ons terrein.

Vorig jaar in de finale nacompetitie is het misgegaan en belandde er vuurwerk op het veld. Hier zijn wij als v.v. Hierden voor gestraft. Deze straf kan (vele malen) hoger uitvallen als er zich weer incidenten voor doen (zowel thuis als uit). Afgelopen wedstrijd waren er wederom een aantal individuen die dachten dat er na de wedstrijd wel vuurwerk afgestoken kon worden. DIT KAN EN MAG NIET!

De regels omtrent vuurwerk zijn door de KNVB na afgelopen zomer veranderd, om dit soort excessen te voorkomen. Ook fakkels en rookbommen vallen onder de noemer vuurwerk en zijn verboden.

v.v. Hierden vraagt iedereen om zich te houden aan de regels en voorschriften omtrent vuurwerk. Het is onze verantwoordelijkheid om een veilige en gastvrije omgeving te bieden voor alle betrokkenen. We rekenen op de medewerking van al onze leden, supporters en bezoekers om deze richtlijnen te respecteren en na te leven.

Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zullen er sancties volgen vanuit het bestuur en vereniging voor de personen die zich niet aan de regels kunnen of willen houden.

Samen zullen we dit jaar de strijd aan gaan in de tweede klasse, het belooft een mooi voetbaljaar te worden. Laten we dit ook vooral zo houden. Een echte Hierdenaar verpest het niet voor z'n eigen club!

Namens het bestuur van v.v. Hierden

Gert-Jan Prophitius, voorzitter