Wessel Kok nu officieel KNVB Scheidsrechter

20 juni 2022 - Nieuwsberichten

Het afgelopen seizoen ben ik (Wessel Kok) als scheidsrechter verder gegaan voor de KNVB. Dit begon met 4 cursusavonden die werden gegeven door KNVB docent Lennart Flederus en daarnaast mocht ik stage wedstrijden fluiten . Na de cursus heb ik het SOIII certificaat in ontvangst mogen nemen en ben ik een officiële KNVB official geworden.

Nu fluit ik in de omgeving senioren wedstrijden van de reserve tweede/derde klasse. Ik heb zo nu en dan uitstapjes mogen maken naar de reserve eerste klasse en mocht het seizoen afsluiten met 2 reserve hoofdklasse wedstrijden. Ik merk dat ik steeds enthousiaster wordt naar mate dat ik meer wedstrijden ga fluiten en wil daarom ook het beste uit mezelf gaan halen als scheidsrechter. Ik wil VV Hierden bedanken voor de afgelopen 4 jaar als verenigingsscheidsrechter en ik hoop nog zo nu en dan een wedstrijd te kunnen fluiten bij de club.