Jeugdplan v.v. Hierden lanceert "Jeugd sponsorplan"

02 oktober 2023 - Sponsornieuws

Vanaf 1 september prijken er op een prominente plek op de pannakooi vier nieuwe reclameborden van de eerste jeugdplan sponsoren van v.v. Hierden.

Het Jeugdplan v.v. Hierden heeft namelijk het idee opgevat om een sponsorplan speciaal voor de jeugd te gaan opzetten. Het is super mooi te zien hoe het jeugd bestand binnen de vereniging zich in een rap tempo uitbreidt, er komen elk jaar steeds meer jongens en meiden teams bij. Om dit allemaal goed te kunnen faciliteren is er best wat geld nodig, vandaar de oprichting van het jeugdsposorplan. De gehele opbrengst van deze vorm van sponsoring zal naar de jeugd van onze prachtige vereniging gaan. Denk hierbij aan, trainingsmateriaal, opleidingen voor de trainers, of om naast de trainingen en wedstrijden iets leuks te organiseren voor de kids.

Na het bekend maken van de plannen dienden de eerste sponsoren zich al snel aan. Hop Taartenshop, Beelen auto & machine onderhoud, Arend Hannessen.nl en Budgetstoffen.nl zijn de trotse eerste deelnemers aan het sponsorplan. Wij kijken uit naar een lange, mooie samenwerking.

Mocht je zelf ook geïnteresseerd zijn in het sponsoren van de jongens en meiden van v.v. Hierden, neem dan snel contact op voor de mogelijkheden.

Hiervoor kun je terecht bij Siebren Timmer 0642054160, Robin van den Berg 0683951453 of stuur een mail naar [email protected] of [email protected]