NIEUWS | Onze hoofdsponsoren verlengen en breiden uit!

01 september 2023 - Sponsornieuws

Als v.v. Hierden zijn wij zeer trots om te melden dat onze vaste hoofdsponsoren Epe Vastgoed, Eszet Group en van den Berg Sloopwerken & Asbestsanering hun aflopende overeenkomst met drie jaar hebben verlengd! Deze hoofdsponsoren zijn de v.v. Hierden de laatste jaren ondanks de coronacrisis door dik en dun blijven steunen. Als v.v. Hierden zijn wij hun dan ook zeer erkentelijk voor hun (inmiddels jarenlange) bijdrage aan onze vereniging.

Daarnaast kunnen wij melden dat DOEG Zorgt en Overhoff Telecom & ICT zich ook voor in ieder geval drie jaar hebben verbonden aan v.v. Hierden als hoofdsponsor. Fijn dat deze twee prachtige bedrijven zich als hoofdsponsor verbonden hebben aan v.v. Hierden. Dit zorgt er voor dat het financiële fundament voor de hele vereniging weer stabieler en steviger is geworden.

Sportief en zakelijk gaan we strijden voor het hoogst haalbare, op naar een geweldige samenwerking!

Bestuur v.v. Hierden