Hierden JO17-2 wint van asv Dronten

07 december 2019

Onder leiding van Hessel Lodder is v.v. Hierden JO17-2 aan een uitstekend seizoen bezig. Afgelopen zaterdag werd alweer de laatste competitiewedstrijd van de 1e seizoenshelft gespeeld. Dit keer moest asv Dronten JO17-4 er op eigen terrein aan geloven. Met goed voetbal en veel plezier werd ook deze uitwedstrijd met 3-5 gewonnen.

Helaas werd eerder dit seizoen in een mindere wedstrijd tegen koploper KHC JO17-1 verloren. Hierdoor eindigde v.v. Hierden JO17-2 uiteindelijk op de 2e plaats in de competitie. Met een doelsaldo van +90 (99 voor en 9 tegen) een prestatie om trots op te zijn!

Ook in de bekercompetitie gaat het voortvarend. Voorafgaand aan de competitie werden alle bekerwedstrijden gewonnen. Waaronder een uitwedstrijd bij VVOG (altijd lekker). Komende zaterdag staat het bekerduel tegen ESC JO17-2 op het programma. Gezien de resultaten en het vertoonde spel van de afgelopen weken kunnen ze dit duel met vertrouwen tegemoet zien.